Tuesday, April 10, 2007

Breaking News: Anna Nicole's Baby Daddy Revealed

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

What a shocker! That Anna Nicole sure had strange taste in men, didn't she? Ewwwww I'd rather kiss a wookiee.

11 comments:

Frannie Farmer said...

Yep. She had some seriously odd taste .. but I think that she just chose the one who would worship her the most at the time ...

GetFlix said...

No wonder she hated sex.

T-girl said...

Yeah, I was hoping none of them were her babies daddy and we could watch the next round of oddballs come out of the woodwork that didn't come out this time! LOL

Larry just doesn't strike me as a ladies man, BUT he was the best option I think. He appears to WANT this child no matter so that is a good thing. I honestly was hoping it was him since he was the only one who was actually fighting with Anna herself over visitation rights/joint custody! Still I wonder how f-ed up this kid is thanks to Anna and her pregnant fun.

Terrible lie said...

No but really? Have they found the dad?

LA said...

Nookie with a Wookie? Isn't that a song by Limp Bizkit?

Evil Pru said...

Fran- I think you're right.

GF- yeah, I wonder what's under that black codpiece. Steel? Ouch!

T- Larry seems sweet tho not the sharpest tool in the shed. Between his and Anna's genetics and all the drugs Anna injested during pregnancy, I fear this poor kid may be destined to ride the short bus. I really hope she gets those millions.

Terrible- Cool name! Larry is the baby daddy. I was kinda hoping it was Prince Von Douchebag 'cause that would make Zsa Zsa the stepmommy.

LA- Ewwwww Fred Durst!

brendalove@gmail.com said...

My thing is - she and Howard Stern were doing whatever it took not to reveal Birkhead as the father....stalling in court, all that crap. WHAT was she so afraid of?

T-girl said...

Brenda- I think her and Stern (I think you are refering to Howard K right? I get so friggin confussed with those two damn names let me tell you)totally knew that he would get custody, let's face it she wasn't exactly posterchild for parent of the year. I think her biggest fear was he would take that child. I also think Howard K is a numbnut and was extreemly jealous. I think it was bad enough when she was fucking all these other men then she got knocked up... holy hell, that probably sent him over the edge as far as that went. I have a feeling THAT is how they ended up together. There are reports from friends and Birkhead of her telling him or them that yes the baby was his and sneaking out of the house etc so Stern didn't know to meet Birkhead etc. That is the only plausable reason i can think of for her to up and move to the Bahama's like she did... that and money issues... it was all legalities. Besides if none of that washes... she was one weird chick-a-dee, why'd she do HALF of what she did! LMAO

Evil Pru said...

I think a lot of Anna's paranoia came from her drug use. She was probably worried "the man" would take the baby away if she shared custody.

Scottsdale Girl said...

That baby is too adorable to be Stern's or VonDouchebag's. I knew it had to be either Larry's or some other random who didn't want her.
Now can we be done with this crazy story already!

M-M-M-Mishy said...

I hope Dannilynn's crazy rollercoaster life calms down for awhile. She's adorable.

But really, Larry as the father is not the shocker of the year.